Hyvinvointi alkaa lantionpohjasta

Lantionpohjan lihaksista kannattaa pitää pitää hyvää huolta koko elämän ajan, sillä ne vaikuttavat monella tavalla naisen hyvinvointiin ja jokapäiväisistä asioista selviytymiseen. 
Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa niiden vahvistamista.
Tekstin on tuottanut Imetyksen tuen kanssa yhteistyössä Nordic Fit Mama

Lantionpohja

Naisen kehon tärkein lihasryhmä

Mihin lantionpohjan lihakset vaikuttavat ja miksi niistä kannattaa pitää huolta läpi elämän?

Lantionpohja

Milloin harjoittelen?

Lempeän lantionpohjalihasten treenin voi aloittaa mahdollisimman pian synnytyksen jälkeen. Lue lisää harjoittelurytmistä ja alapään hoidosta synnytyksen jälkeen!

Lantionpohja

Milloin voin huomata tuloksia?

Säännöllisellä harjoittelulla lantionpohja alkaa vahvistua nopeasti. Yksinkertaiset harjoitukset voi tehdä arjen lomassa.

Hyvinvointi

Irti imetysjumeista

Sekä istumatyöläiset että äidit kärsivät usein selkävaivoista. Ylävartalon liikkuvuusharjoituksilla ehkäiset sekä imetyksessä ja vauva-arjessa syntyviä selän jumituksia ja kiputiloja.

Liity jäseneksi

Hyödynnä jäsenedut!
Tue imetystä, vahvista hyvinvointiasi.

Imetyksen tuen jäsenenä saat
Nordic Fit Maman valmennuksia edulliseen hintaan.